duminică, 24 februarie 2013
Consumatorii Danone au ales: Cremosso Mure-Zmeura ramane pe rafturi
Intre 1 si 27 martie, Danone a oferit consumatorilor ocazia de a alege iaurtul preferat dintre cele doua sortimente lansate pe piata in aceasta perioada: Multifruct si Mure-Zmeura. Acestia si-au putut sustine produsul favorit pe site-ul www.cremosso.ro, pe pagina de Facebook a produsului, dar si prin intermediul contului de Twitter.
In urma campaniei, produsul desemnat castigator este Cremosso Mure-Zmeura, care va fi integrat in portofoliul permanent al companiei. Danone Romania a marcat, astfel, un moment de referinta in istoria consumului romanesc, desfiintand granitele dintre producator si consumator prin intermediul primei campanii de pe piata autohtona care a implicat activ consumatorii in decizia legata de comercializarea produselor Cremosso.
“Am dorit sa fim mai aproape de consumatorii Danone pentru loialitatea lor, de aceea le-am oferit acestora oportunitatea de a alege sortimentul Cremosso preferat”, a declarat Mona Ciurezu, Senior Brand Manager Danone. Aceasta a completat, spunand ca viitorul produselor va depinde din ce in ce mai mult de consumatorii lor, de dialogul continuu care trebuie sa existe intre producatori si acestia, mai ales prin intermediul noilor tehnologii.
Participantii la campanie au votat pe pagina de Internet www.cremosso.ro aroma favorita si, la final, 220 de consumatori au fost rasplatiti cu bijuterii Swarovski, marele premiu, o excursie de 7 zile la Mallorca, fiind castigat de o participanta din Pitesti.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu